Vítam Vás na stránke zaoberajúcou sa autodiagnostikov
Naša spoločnosť má veľmi široký záber činností, ktoré
bližšie špecifikuje táto stránka. Jedná sa hlavne o diagnostiku, opravu
prípadne výmenu elektronických častí motorového vozidla. Odborné vedomosti,
špičkové originálne zariadenia napomáhajú k uspokojovaniu potrieb našich
zákazníkov.
V prípade, že na tejto stránke nenájdete informácie, ktoré
Vás zaujímajú kontaktujte nás.
V ponuke máme tieto úpravy :
Teplý štart
Softvérová oprava problému dlhých teplých štartov TDI
motorov na vozidlách WOLKSWAGEN,ŠKODA,AUDI,SEAT
Ponúkame Vám konečné riešenie tohoto problému s doživotnou
garanciu funkčnosti !!!!!
Problém sa vyskytuje u týchto motorizácií :
1,9TDI, 2,0 TDI, 2,5 TDI V6 110 a 132kw
Launch Control TDI
Softvérová aktivácia kontroly voľnobehu Launch Control TDI
aktivácia kontroly voľnobehu Launch Control TDI je
softwarová úprava. Launch Control je aktívny prostriedok, ktorý zabraňuje
vytáčaniu motora do maximálnych otáčok motora
na emisnej kontrole.
Vypnutie vírivých klapiek TDI
Najlacnejšie a najefektívnejšie riešenie pri problémoch s vírivými
klapkami u motorov 2,7 a 3,0 TDI
Softvérové a fyzické
odstránenie problému DPF filtrov TDI motorov
Poznámka :
Odstránenie filtra pevných častíc ( DPF, FAP) má podľa novej
legislatívy od 1.1.2014, za následok nespôsobilosť vozidla k prevádzke.
Odstránenie realizujeme na výslovný písomný súhlas majiteľa vozidla. Táto
úprava vozidla je na vlastné riziko !!!
Softvérové
odstránenie EGR ventilu u dieselových motorov.
Výhody deaktivácie :
- zvýšenie výkonu motoru
- Úspora PHM 0,5 - 1,5 / 100 km
- Udržuje sa čistý sací systém
- Vyššia životnosť turbodúchadla
- nie je nutné časté čistenie
- Vypnutie EGR ventilu je možné vrátiť do pôvodného stavu
Úprava a kalibrácia
tachometrov
Softvérová reaktivácia riadiacich jednotiek Airbagu
Reaktivácia RJ airbagu predstavuje sfunkčnenie jednotiek po
aktivácii crash dát čiže dát uložených v RJ airbagu. Po reaktivácii je RJ
airbagu plne funkčná a pripravená plniť svoju úlohu.
Softvérové odkóvanie autorádia, navigácie po odpojení
batérie.
Softvérová aktivácia denného svietenia na vozidlách
Volkswagen, Seat, Škoda, Audi.
Oprava imobilizérov.
Aktivácia alebo deaktivácia imobilizérov.
OPRAVA RJ
• opravy riadiacich jednotiek airbagov
• motorové riadiace jednotky
• opravy palubných počítačov
• opravy LED svetlometov Audi
• oprava čerpadiel VP44 a VP30
• motorové riadiace jednotky
• opravy palubných počítačov
• opravy LED svetlometov Audi
• oprava čerpadiel VP44 a VP30
Airbagové riadiace jednotky:
Senzory zbierajú údaje o preťažení auta v priamom aj priečnom
smere a reagujú na demoláciu hlavných nosníkov. V priebehu desiatich
milisekúnd od začiatku nárazu dostane elektronika impulzy, tie okamžite
spracuje a odpáli nálože vo vzduchových vankúšoch. V priebehu 90
milisekúnd od začiatku nárazu sú airbagy nafúknuté a pripravené na
kontakt s telom cestujúceho. Vzduchový vak nie je uzavretý balón, lebo
má na obvode diery, cez ktoré vychádza plyn pod tlakom tela von. Všetko
je naprogramované tak, aby telo dopadlo na vankúš presne v čase, keď sa
začína jeho vyfukovanie.Motorové vozidlo vybavené airbagom, má riadiacu jednotku, ktorá zaisťuje správnu funkciu airbagov. O funkčnosti airbagov a senzorov nás informuje aj kontrolka na prístrojovom panely. V prípade, že vo vozidle dôjde k nárazu, spustia sa airbagy a táto udalosť sa zaznamená v riadiacej jednotke (crash data).
Takáto riadiaca jednotka je nefunkčná o čom nás informuje kontrolka na palubnom počítači. Ak sa v airbagovej riadiacej jednotke tento záznam vymaže preprogramovaním je opäť funkčná.
Motorové riadiace jednotky
Prejavy chybovosti RJ:
• vozidlo neštartuje
• motor zhasína počas chodu vozidla
• nesprávny chod motora
• nízky výkon motora
• vysoká spotreba
• nefunkčnosť rôznych regulačných ventilov
• nesprávne merane hodnoty signalizujúce chybu snímača, snímačov
Repas siemensových trysiek:
• jedná sa o opravu elektroniky na vstrekovači
Príznaky takejto chyby na vstrekovači:
• vozidlo neštartuje
• vstrekovač po zmeraní nespĺňa požadovanú hodnotu
• trasenie motorom
Tento typ vstrekovačov je v uvedených značkách vozidiel:
• VW, Passat, Skoda Octavia II, Golf, Audi
V súčasnosti (od roku 2013) je možná oprava priamo v autorizovaných servisoch.
• !! Zvolávacia akcia priamo od koncernu VW.!!
DIAGNOSTIKA
Nechajte si u nás skontrolovať Vaše vozidlo.
Pomocou seriovej a paralelnej diagnostiky Vám vieme v priebehu kratkej
chvile odhaliť chyby Vasho vozidla.
Máme diagnostiku na značky:
- Pozor !! Originálna Diagnostika pre Volkswagen Group (Audi,Seat, Skoda, Volksvagen,Bentlei) Ktorú používajú len vívojári vo VW groupe. Dokonca ani žiadny značkoví autorizovaný servis týmito testermi nieje vybavený !!!
– Volkswagen (VW,Seat,Skoda,AUDI) (VAS/VAG-COM/Super-VAG)
– Mercedes (SD1)
– Peugeot/Citroen (LEXIA)
– Saab, OPEL, ISUZU, GM koncern (TECH2/MDI)
– Jeep, Chrysler
– BMW /MINI (GT)
– Volvo (VIDA)
– Alfa, FIAT (Examiner)
– Renault (CLIP)
– Porsche (PIVIS)
– a množstvo iných znackovych (DELPHI DS800E, TEXA IDC4, Hanatech Multiscan atd...)
Vieme Vam vo vozidle aktivovať rôzne nastavenia napr.:
– denné svietenie
– čítanie a mazanie chýb
– nastavenia servisného intervalu
– základné nastavenia podvozku vozidla
– aktivácia tempomatu
– zmena jazyka ak to podporuje prístrojový panel
– kontrola všetkých RJ a elektronických systémov mot. vozidla
– regenerácia FAP filtra
– atď ...
ALARMY & GPS zariadenia - zabezpečenie vozidla
V minulom roku 2011 bolo na území Slovenska odcudzených
960 vozidiel. Najväčší záujem je o vozidlá značky Škoda, Volkswagen,
BMW, Peugeot, Citroen, Fiat, Seat a Mercedes.Niet teda divu, že aj pri uzatváraní poistenia na Vaše vozidlo väčšina poisťovní bude požadovať, aby Vaše motorové vozidlo bolo zabezpečené proti ukradnutiu. Všeobecne platí, že pri najnižšej poistnej sume vyžaduje poisťovňa zabezpečenie aspoň jedným zabezpečovacím zariadením. Pri vyšších sumách dvoma a viac zabezpečovacími zariadeniami. Niektoré majú predpísané zabezpečovacie zariadenia, niektoré umožňujú rôznu kombináciu.
Hrozia Vám však dve riziká – nielen krádež celého vozidla, ale aj vykradnutie cenných vecí z vozidla.
MECHANICKÉ ZABEZPEČOVACIE ZARIADENIE
Základné mechanické zabezpečenie ktoré máte na aute sú dverné zámky a kľúč zapaľovania.
Tieto zariadenia sú pevne spojené s karosériou vozidla, ktoré blokuje riadenie alebo prevodové ústrojenstvo vozidla (Mul-T-Lock, Defend-Loc a podobné homologizované zariadenia). Sú však pre samotného vodiča, časom neustálym odomykaním a zamykaním,
nevhodné pri krátkodobom parkovaní.
SÉRIOVO MONTOVANÉ ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČENIE
V dnešnej dobe sú všetky nové vozidlá dodávané so sériovo zabudovaným imobilizérom. K naštartovaniu vozidla treba použiť originálny kľúč, pretože v ňom je zabudovaný mikročip, ktorý môže imobilizér blokovať. Pre dnešných zlodejov však nie sú prekážkou ani sériové imobilizéry. Tak isto sériovo sa do vozidiel montujú aj autoalarmy. Automobilky však preferujú jednoduchú montáž pred kvalitou zariadenia. Nemôžete sa potom diviť, že Vám autoalarm zlodej odpojí jedným konektorom v poistkovej skrinke auta.
Najspoľahlivejším spôsobom zabezpečenia vozidla je dodatočne montované elektronické zabezpečenie. Iba kvalitný autoalarm dokáže dostatočne ochrániť Vaše vozidlo a aj jeho vnútorné vybavenie.
Je dobré sa vopred poradiť s odborníkom, aké zabezpečenie a zariadenie je najvhodnejším riešením pre konkrétny typ vozidla a jeho majiteľa.
Inštaláciu autoalarmu odporúčame zveriť do rúk odborníkovi s licenciou na montáž zabezpečovacích zariadení.
AUTOALARM –je aktívne zariadenie, ktoré vďaka
množstvu snímačov monitoruje stav a pohyb vo vozidle. Snímače vysielajú
signál do riadiacej jednotky, tá signál vyhodnotí a v prípade porušenia
bezpečnosti spustí akustický signál, blikanie svetiel a pomocou
prídavného modulu vie cez sms priamo informovať majiteľa vozidla.
Autoalarm môže iniciovať aj činnosť vysielacieho zariadenia pre umožnenie vyhľadávania vozidla pomocou pozemnej siete monitorovacích bodov týchto signálov, alebo pomocou GSM siete prípadne cez satelity na obežnej dráhe.
Autoalarm môže iniciovať aj činnosť vysielacieho zariadenia pre umožnenie vyhľadávania vozidla pomocou pozemnej siete monitorovacích bodov týchto signálov, alebo pomocou GSM siete prípadne cez satelity na obežnej dráhe.
Kvalitné autoalarmy sú vždy kombinované s imobilizérom.
IMOBILIZÉR – je pasívne zariadenie, ktoré
vo vozidle rozpája pomocou niekoľkých kontaktov, vybrané elektrické
okruhy. Môžeme ním prerušiť napríkla :1. napájanie palivového čerpadla
2. ovládanie cievky štartéra
3. blokovať elektroniku vstrekovacej jednotky
Imobilizér môže mať viac druhov ovládanie.
• imobilizácia sa vykonáva pripojením kódovacieho čipu do čitacej jednotky
• zabudovanie čipu do kľúča od zapaľovania
• imobilizér s diaľkovým ovládaním
• bezdotykový imobilizér – riešený formou prívesku na kľúče
Súčasťou autoalarmu sú detektory, diaľkové ovládanie a signalizácia. Detektory
• sú to dverné spínače, spínače kapoty motora a kapoty batožinového priestoru
• sledujú stav vozidla a informujú majiteľa o narušení , vstupu do vozidla
Môžu byť priestorové, napäťové , nárazové, alebo náklonové:
PRIESTOROVÉ – vypĺňajú vnútorný priestor vozidla signálom a rozpoznajú pohybujúci sa predmet v priestore.
NAPAŤOVÉ – sledujú skokové zmeny v napájacej sústave vozidla a reagujú na zapnutie spotrebičov vo vozidle
NÁRAZOVÉ – sledujú nárazy do vozidla. Aby nedochádzalo k falošným poplachom od náhodných vibrácii, pracujú tak, že prvý pohyb vozidla vyvolá len predpoplach ( ten sa zaznamená do pamäte snímača) a až opakovaný pohyb alebo náraz vozidla vyvolájú poplach.
NÁKLONOVÉ – sleduje zmenu náklonu vozidla v dvoch osiach. Chráni vozidlo pred ukradnutím, naložením na odťahovú plošinu, alebo zdvihnutím a ukradnutím kolies.
Diaľkové ovládanie
• slúžia nielen na odomykanie a zamykanie vozidla ale tiež na ovládanie autoalarmu.
Môžu mať :
• infračervený signál (ovládací lúč musíte smerovať priamo na prijímací senzor)
• rádiový signál
Dajte si pozor, aby vo vašom diaľkovom ovládaní na prenos signálu bol použitý tzv. plávajúci kód.
Ten zabezpečuje, že jedenkrát ovládačom vyslaný signál je pre ďalšie použitie neplatný.
Kvalitné alarmy a diaľkové ovládania majú kontrolu počtu naučených ovládačov.
GPS/GSM autoalarm
• združuje v sebe autoalarm, imobilizér, GSM pager, diaľkový kontroler, GPS lokátor a
GPS navigátor
Takýmto zariadením získate:
-výstražné volanie pri vlámaní do vozidla
- odosielanie SMS o stave vozidla
- telefonovanie z vozidla cez Hands-free
- zablokovanie vozidla SMS správou
-ovládanie autoalarmu diaľkovým ovládačom, SMS správou, prezvonením alebo cez interner
- možnosť odovzdávania údajov zo stráženého vozidla dohľadovému centru
- lokalizácia polohy vozidla pomocou GPS s presnosťou na metre
- sledovanie pohybu so zobrazovaním na mape
- tvorbu „knihy jázd“
- možnosť nastavenia, ovládania a sledovania vozidla cez internet
Kontaktovať nás môžte :
email : autoel@zoznam.sk
telefón : +421911731800
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára